۱۲۲ درصد اعتبارات راه‌های خراسان جنوبی تخصیص یافت


میرمحمد مودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع اعتبارات مصوب باندهای دوم راه استان در سال جاری، تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آن به صورت نقدی جذب شده و هزار میلیارد ریال هم در حال اخذ تخصیص است.

وی افزود: پیگیری چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای ساخت باندهای دوم راه در دست اقدام است که در صورت تخصیص این اعتبار، رقم جذب ما به ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید و تلاش ما این است ۱۸۵ درصد اعتبارات باند دوم راه‌های استان تا پایان سال جاری جذب شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه با جذب اعتبارات سال جاری هدف گذاری شده ۱۰۰ کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی اجرایی شود گفت: از محل اعتبارات سال گذشته هم ۱۲۰ کیلومتر باند دوم را در استان اجرا شده است.

مودی عنوان کرد: اعتبارات مصوب ما در حوزه باند دوم راه در سال ۱۴۰۲، ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که با پیگیری مستمر و رایزنی با تهران ۱۳۰ درصد آن را تخصیص یافت.

وی با اشاره به اجرای ۴۵۰ کیلومتر باند دوم راه با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در استان، گفت: این طرح‌ها با ارزش قراردادی ۸۰ هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

مودی افزود: خراسان جنوبی در زمینه ساخت و بهره‌برداری باند دوم راه در سطح کشور در ۲ سال گذشته رتبه اول را کسب کرده‌ است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

۲۰۸ راننده هنجارشکن در بیرجند اعمال قانون شدند

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر روز پنجشنبه دراین باره اظهارکرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ