موکب‌داران ۵ میلیارد تومان به جبهه مقاومت کمک کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عسگری ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از موکب‌داران استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، اظهار داشت: همایش امروز با دو هدف قدردانی از موکب‌داران و حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و لبنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه کسی که مدعی پیروی از ولایت فقیه و مسلمانی است در همه صحنه‌ها حضور دارد، افزود: موکب‌داران با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، بار دیگر ایستادگی خود را ثابت کردند و در این مسیر علاوه بر کمک‌های غیرنقدی، تاکنون حدود پنج میلیارد تومان نذورات نقدی برای کمک به جبهه مقاومت توسط مواکب به حساب‌ها واریز شده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان ادامه داد: در این استان سپاه، هلال‌احمر، کمیته امداد و ستاد بازسازی‌عتبات کمک‌های مردمی برای غزه و لبنان را جمع‌آوری می‌کنند و امید است این اقدامات مقبول اهل‌بیت (ع) باشد.

عسگری با بیان اینکه در اربعین امسال ۱۷۳ موکب اصفهانی به مردم خدمت‌رسانی کردند، خاطرنشان کرد: استان شهیدپرور اصفهان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون و در مقاطع مختلف امتحانشان را خوب پس داده‌اند و برای احیای دین از جان عزیزترین کسان خود گذشتند و ۲۴ هزار شهید به کشور تقدیم کردند.

وی، ثابت قدم و بودن در میدان را لازمه پیروزی دانست و گفت: مردم لبنان و غزه در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند و این کمک‌ها می‌تواند برای آنها امیدبخش باشد و نباید در قبال آنان کوتاهی کرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اربعین حسین، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت اربعین جهانی شده و تمدن‌ساز است و باید به این حماسه در مقایسه جهانی فکر و کار کنیم و در این صورت اقدامات و برنامه‌ریزی ما در همه حوزه‌ها جهانی خواهد بود.

عسگری با اشاره به لزوم راه‌اندازی خط ریلی برای انتقال بار در ایام اربعین اضافه کرد: بیشتر موکب‌های ما در مأموریت دوم خود یعنی توسعه و بازسازی فعالیت کمتری دارند و بر این‌اساس برخی خادمان برای جمع‌آوری نذورات مشخص شدند و آورده خوبی داشتند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

جریان ریشه‌دار حزب‌الله لبنان را نمی‌توان با ترور سرانش تضعیف کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور اسبق ایران در پیامی شهادت سید هاشم …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ