همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار شد

سرهنگ اسکندر عیسوند صبح جمعه در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته انتظامی و به همراه برنامه‌های مفرح و اهدای جوایز مختلف از جمله ۵۰ عدد دوچرخه و سایر جوایز ارزنده برگزار شد.

وی با بیان اینکه ورزش باعث نشاط و دوری از هرگونه بیماری خواهد شد افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین کارکنان انتظامی و خانواده های آنها ،شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح و بالا بردن روحیه نشاط و شادی از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان نیز در این همایش با بیان اینکه دین اسلام تاکید بر ورزش و سلامتی دارد اظهار کرد: در هیچ دینی مثل اسلام نسبت به ورزش و شادابی تاکید نشده است، تنبلی در اسلام وجود ندارد و نیز برای نشاط و سلامتی باید ورزش کرد.

حجت الاسلام یدالله گوهری بابیان اینکه در حوزه ورزش احادیث فراوانی وجود دارد تصریح کرد: ورزش باعت ایجاد تقوا و ایمان خواهد شد و نیز برای دوری از فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان تاثیر فراوانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر ورزش و تفریح باشد عبادت هم خواهد بود گفت: مقام معظم رهبری همواره به انجام ورزش در نیروهای مسلح تاکید دارند تا جایی که ایشان ورزش را برای سلامت و تناسب جسمانی کارکنان نیروی انتظامی ضروری عنوان کرده است.

به گزارش ایرنا، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت هفت صبح روز جمعه از مکان اهواز- کتابخانه مرکزی واقع در ساحلی کیانپارس با حضور خانواده نیروهای انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اهواز برگزار شد


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

هشدار پلیس راه درباره وضعیت جوی محور چالوس و احتمال ریزش سنگ

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، سرهنگ بهروز خانپور روز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ