دوربین‌ها در انعکاس کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت عاجزند


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ایمان عطارزاده روز جمعه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران درباره پویش ایران همدل اظهار داشت: این پویش در سال ۱۳۹۸ در اسفند ماه که با شیوع کرونا، زندگی و کسب و کار مردم دچار اختلال جدی شد طراحی شد. سخنرانی حضرت آقا در ۱۹ فروردین سال ۹۹ به صورت تلویزیونی برگزار شد، در آن سخنرانی، معظم له مردم را توصیه به مساوات، همدلی و کمک کردند. این توصیه به مردم برای همدلی و کمک همدلانه موجب به وجود آمدن فصل جدیدی در مشارکت‌های اجتماعی در مردم شد.

وی ادامه داد: این پویش با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» در دفتر حفظ و نشر آثار شکل گرفت و آن چه با پشتیبانی آحاد مردم شکل گرفته، گره گشایی از مشکلات مردم بود و این به واسطه همدلی مردم در پی توصیه رهبری بود و با محوریت نهادهای امدارسان مانند کمیته امداد خمینی و بهزیستی توانستیم با به فعلیت رساندن ظرفیت های موجود و کمک مردم صحنه های باشکوهی خق کنیم و کمک های زیادی جمع آوری شد.

عطارزاده با بیان این که پویش ایران همدل در سه مرحله توانست جلوه های باشکوهی در کشور خلق کند، افزود: اتفاقات اخیری که در غزه، فلسطین و اخیرا در لبنان با حملات وحشیانه رذژیم اشغالر قدس به وقوع پیوسته و خانه ها، بیمارستان ها و زیرساخت های شهری و .. نابود شده ، باعث شد مردم بار دیگر به یاری همو نوع خود بشتابند. رهبر انقلاب در پیامی خطاب به مردم فرمودند بر همه مسلمانان فرض است با امکانات خود در کنار لبنان و فسلطین مظلوم بایستند و آنها را یاری کنند.

وی افزود: چهارمین مرحله با شعار بنی آدم اعضای یکدیگرند آغاز شده است و امید است با استفاده از ظرفیت های عظیم ملت قهرمان، مسلمان و انقلاب بتوانیم یاری رسان باشیم.

عطارزاده ادامه داد: اتفاقی که اکنون در این پویش با کمک مردم دارد شکل می گیرد اهدای پول، طلا و امکانات مالی است، درست است که کمک به هم نوع وظیفه ای انسان یاست اما جهاد با مال و اطاعت از فرمان پروردگار است . در این مرحله مردم برای یاری جبهه مقاومت و لبنان و فلسطین به میدان آمده اند و صحنه های باشکوهی خلق شده و دوربین های تلویزیونی و خبری از انکعاس آن عاجزند.

وی تصریح کرد: موج استقبال از پویش و جمعه آوری کمک به مردم لبنان و فلسطین با شدت بیشتری در کشور در حال انجام است. مردم یک مسابقه خیرات در این کمک رسانی شکل داده اند.

عطارزاده اظهار داشت: همه ایران همه برای کمک و یاری به جبهه مقاومت همدل شده است . ایران همدل یعنی این که به عشق رهبری و در لبیک به ندای ولی فقیه نظام و ما یاریگر آنها هستیم که چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار. قدردان کمک های مردمی هستیم. مردمی که به عشق مجاهدان مقاومت ایستاده اند و هر کمکی از دستشان بربیاید انجام می دهند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تذکر هیات نظارت بر مطبوعات به یک روزنامه سراسری

به گزارش روز جمعه ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، این هیات به‌استناد تبصره …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ