یک‌هزار صندلی برای بانوان هوادار تراکتور اختصاص یافت


به گزارش ایرنا، علی مراتبی روز جمعه با بیان اینکه برای این بازی محدودیت هایی برای ورود بانوان به ورزشگاه اعمال می شود، افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده، آن دسته از بانوانی که از طریق سامانه اعلام شده باشگاه نسبت به دریافت “کارت هواداری” اقدام و آنرا اخذ کرده‌اند، می‌توانند با خرید بلیت بازی تراکتور و آلومینیوم را از نزدیک تماشا کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اختصاص یافته برای بانوان در دیدار با آلومینیوم اراک یکهزار نفر است، ادامه داد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده چند دستگاه اتوبوس در مراکز شهر تبریز و نیز ورودی ورزشگاه یادگار امام (ره) از سمت اتوبان شهید کسایی مستقر می‌شوند تا بانوان فوتبال دوست را به ورزشگاه منتقل کنند.

مراتبی از استانداری آذربایجان شرقی، معاونت امنیتی و انتظامی، سازمان لیگ برتر، اداره‌کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، یگان ویژه و هیأت فوتبال آذربایجان شرقی که بستر لازم برای حضور بانوان گرامی در بازی‌های خانگی تراکتور را فراهم کرده‌اند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و آلومینیوم روز یکشنبه راس ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

تیم فوتبال تراکتور تبریز با ۱۳ امتیاز در رده پنجم و آلومینیوم اراک با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند؛ قرمزهای تبریز تاکنون در فصل جدید لیگ برتر در زمین خانگی موفق به پیروزی نشده اند و از سه بازی خانگی ۲ باخت و یک تساوی کسب کرده اند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در تبریز

به گزارش روز جمعه ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ