رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای و نظامی شکست خورد/ ایران حق پاسخگویی دارد

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «حسین کنعانی‌مقدم» کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی بعد از اقدام شب گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران در ترس بسیار عمیقی به سر می‌برند، اظهار داشت: سخنگوی رژیم صهیونیستی با ترس و اضطراب اعلام کرد که ما حمله کردیم و این حمله در سه مرحله بود و پایان یافت.

//

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه سخنگوی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که با تمام امکانات و ظرفیت نظامی به ایران حمله کردیم، تصریح کرد: اگر ظرفیت نظامی صهیونیست‌ها این است، باید فاتحه آن‌ها را خواند. ما در وعده صادق ۲ بخش کوچکی از قدرت خودمان را نشان دادیم.

وی گفت: رژیم صهیونیستی مرگ و حیاتش به این است که اعلام کند، بازدارندگی دارد و امنیت شهروندان خود را تامین می‌کند، آن‌ها بعد از عملیات وعده صادق ۲ اعلام کردند که مراکز حساس ایران را مورد حمله قرار می‌دهند؛ اما شب گذشته نشان داد که با توجه به مسائل دیپلماسی و رایزنی‌های سیاسی همچون قدرت بازدارندگی نتوانستد کاری کنند. 

کارشناس مسائل غرب آسیا با تاکید بر اینکه سران رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران به پناهگاه‌ها منتقل شده‌اند، گفت: حق داریم در زمان و مکانی که سطح آنرا مسئولان نظامی تعیین می‌کنند، پاسخ اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها را بدهیم.

کنعانی مقدم خاطرنشان داد: رژیم صهیونیستی عملیاتی انتحاری انجام داد؛ ممکن است ضربه نهایی را ما بزنیم و باعث فروپاشی آن‌ها شود، سران رژیم صهیونیستی با ورود به فضای مجازی به‌دنبال این است اقدام خود را بزرگ جلوه دهد. 

وی گفت: همپیمانان و رسانه‌ها وابسته به رژیم صهیونیستی خیلی مختصر از این حرکت شب گذشته عبور کردند و اکثر تصاویر جعلی بوده و مسائل قبلی بوده است. اسرائیلی‌ها در جنگ رسانه‌ای و نظامی شکست خوردند و این را در بیانیه آن‌ها کاملا می‌توان دید.

انتهای پیام/ 241


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اجرای قانون الزام به ثبت رسمی از جرایم متعدد پیشگیری می‌کند

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: بابایی با اشاره به قانون الزام به تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ