وزیران اقتصاد، بهداشت و تعاون در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور می یابند


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از روز شنبه ۵ آبان ماه تا روز چهارشنبه ۹ آبان ماه جلسات خود را برگزار می کنند و موار زیر در دستور کار کمیسیون ها قرار دارد:

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه خود با حضور عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد، موضوع ساماندهی بانک های ناسالم و همچنین افزایش سرمایه بانک های دولتی و حکمرانی ریال جهت جلوگیری از فرار مالیاتی را بررسی می کند.

کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ نیز در جلسات هفتگی خود بررسی منابع پیشنهادی درآمدها در لایحه بودجه و ویژگی های بار مالی تبصره های لایحه را بررسی می کند.

همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه روز یکشنبه خود موضوع سهام عدالت را با حضور عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد بررسی می‌کند و احمد میدری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی هم برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسه روز سه شنبه کمیسیون اجتماعی حضور می یابد.

از برنامه‌های هفته جاری کمیسیون اقتصادی حضور عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در روز سه شنبه است و محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت هم روز سه شنبه برای پاسخگویی به سوالات تعدای از نمایندگان در کمیسیون بهداشت مجلس حضور می یابد.

متن کامل دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس را اینجا بخوانید.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شبه‌حمله رژیم‌جعلی با سامانه یکپارچه پدافند هوایی شکست خورد/نتیجه: دلار ریخت، بورس سبز شد

به گزارش ایرنا، سید شهاب‌الدین طباطبائی عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در مطلبی در شبکه ایکس …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ