برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت‌ در میقات الرضا(ع)

مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت به‌ویژه شهیدان والامقام یحیی سنوار و حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین، در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت‌ در میقات الرضا(ع)به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین تکمیلی» امام جمعه شهرستان طبس در این مراسم اظهار داشت: جامعه‌ای موفق و باعظمت خواهد بود که در برابر دشمنی دشمنان اهل صبر و استقامت باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تکمیلی، افزود: انقلاب اسلامی در سال‌های اول مخالفان زیادی داشت؛ اما با صبر و استقامتی که داشت، فتنه‌های مختلف دشمنان را به نفع مردم به پایان رساند.

امام‌جمعه طبس با بیان اینکه امروز رهبری جبهه مقاومت با ایران اسلامی و شخص ولی‌فقیه است، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر کردند با حذف سرداران حزب‌الله و حماس می‌توانند تفکر جبهه مقاومت را نابود کنند؛ اما امروزه اسرائیل از همیشه ضعیف‌تر شده و جبهه مقاومت روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، مرثیه‌سرایی و قرائت دعای روح‌بخش کمیل توسط کربلایی حسن باقری، ذاکر اهل‌بیت (ع)، از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

جشنواره ال‌گونا هم‌صدا با سینمای فلسطین و لبنان

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، پس از لغو دوره ۲۰۲۲ جشنواره فیلم ال‌گونا، این جشنواره …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ