هواشناسی برای بوشهر هشدار سطح زرد صادر کرد


محمد رضا انصاری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با تداوم وزش باد شمال غربی تا روز سه‌شنبه سواحل و فراساحل استان متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین تا فردا بعد از ظهر در نواحی شمالی استان در برخی ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: وضعیت آسمان استان بوشهر در ۲۴ ساعت آینده کمی ابری همراه با وزش باد، از بعد از ظهر بتدریج افزایش ابر و در نواحی شمالی احتمال بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق، و فردا در پاره ای از نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

سامانه بارشی در استان بوشهر شدت می‌گیرد

هواشناسی برای بوشهر هشدار دریایی سطح نارنجی صادر کرد

بارش ۵۰ میلیمتر باران در دشتستان بوشهر ثبت شد

انصاری ادامه داد: در مدت یادشده جهت وزش باد متغیر، بطور غالب شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق ساحلی و روی دریا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل و فراساحل شمالی۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۳۵ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۱۰:۵۰، مد دوم ساعت ۱۸:۱۵ و جزر دوم ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فعالیت آفت کرم برگ‌خوار در مزارع ذرت استان بوشهر ردیابی شد

به گزارش ایرنا، احمد سبحانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ