ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان:

حجت الاسلام و المسلمین «مطیعی» گفت: باید رشادت ها و ایثارگری های صورت گرفته در جبهه های جنگ دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان، ایثارگران و شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم‌.

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان بعد از ظهر شنبه در نشست شورای سیاست گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار داشت: رشادت ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

 مطیعی افزود: رساندن پیام شهدا و رزمندگان، فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل بعدی، شرح بارز روایت امیرالمومنین(ع) در این زمینه است.

وی با تاکید بر آشناسازی نسل جوان با فرهنگ شهدا، ادامه داد: از تجربیات موفق و ارزنده کنگره های بزرگداشت شهدا در کشور برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان استفاده شود.

وی اضافه کرد: از ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دانش آموزان در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان نباید غافل بود.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: فضاسازی مطلوب شهری ویژه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان از دیگر مواردی است که باید به طور ویژه به آن پرداخت.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

بازداشت تروریست حادثه‌ی تفتان در کمتر از سه ساعت

 سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری یکی از اعضای گروهک جیش الظلم که …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ