خدمات دهی ۸۵ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز 

“محمد باقر خلفی” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۷ نفر ساکنان مناطق کم برخوردار استان البرز از خدمات درمانی این کاروان ها بهره مند شدند.

وی گفت: طرح پنجره های امید با عناوین حامیان سلامت و کرامت یکی دیگر از برنامه های اجرا شده به منظور رفع نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین است که امسال حدود ۴۶ هزارو ۶۷۴ هزار نفر از اقشار آسیب پذیر البرز خدمات حمایتی درمانی ویژه دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: امسال نیز ۲۱ هزارو ۱۷۴ بسته معیشتی و اقلام ضروری و ۴۶ هزارو ۸۹ نوبت غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است.

خدمات دهی ۸۵ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز 

خلفی یادآورشد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از پنج هزار بسته نوشت افزار و لوازم آموزشی در اختیار دانش آموزان نیازمند استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: امسال نیز یک هزارو ۶۵۹ نفر درمناطق کم برخوردار البرز آموزش کمک های اولیه را فرا گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود : دراین مدت تعدادی تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، کپسول اکسیژن و عصا توسط خیرین به بانک امانات جمعیت هلال احمر اهدا شد که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

خلفی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت خانه های هلال پرداخت و گفت: ارتقای سطح آگاهی عمومی برای کاهش آسیب پذیری در برابر سوانح با رویکرد تاب آوری، توسعه ظرفیت های داوطلبانه در جوامع محلی و مسوولیت های اجتماعی از جمله اهداف فعالیت خانه های هلال است.

خدمات دهی ۸۵ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز 

وی بیان کرد: خانه هلال به عنوان پل ارتباطی بین مردم و جمعیت هلال احمر نقش موثری در تأمین نیازهای اقشار آسیب پذیر و محرومان ایفا می کنند.

خلفی یادآور شد: اکنون بیش از ۳۰ هزار داوطلب در ۹۹ خانه هلال با جمعیت هلال احمر استان البرز همکاری دارند و در مواقع نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

آغاز ۷۰ برنامه عملیاتی پدافند غیر عامل در حوزه انتظامی و امنیتی البرز

سرهنگ “پیمان لطیفی” روز یکشنبه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در گفت وگو با خبرنگارایرنا …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ