استاندار اصفهان: گشایش در ابرچالش ها نیازمند رویکرد وفاق و کار همدلانه است


به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه معاونان استانداری اصفهان در دولت چهاردهم افزود: اصفهان برغم برخورداری از مزیت ها، ظرفیت ها و فرصت های منحصر به فرد در بخش های گردشگری، صنعتی، فناوری و فرهنگی سال های مدید است که با ابرچالش های فرونشست، آلودگی هوا، خشکی زاینده رود و آسیب های اجتماعی دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: تامل در گره های کور استان که استمرار این چالش ها را بدنبال داشته است ما را به این نتیجه می رساند که نیازمند به جریان انداختن رویکرد همدلانه و وفاق میان همه دلسوزان فارغ از طبقه بندی های سیاسی و جناحی هستیم.

جمالی نژاد افزود: رفاقت و صمیمیت کلید گمشده بسیاری از چالش های اصفهان است و در این زمینه شعار وفاق ملی رییس جمهور و دولت چهاردهم می تواند تجربه ای نو، راهگشا و راهی باشد که سال ها به آن نیاز داشتیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در این شرایط جایی برای آزمون و خطا نبود؛ از این رو تلاش کردیم مسوولیت ها را به مجرب ترین افراد بسپاریم و این فرآیند را در همه سطوح مدیریتی استان تسری می دهیم.

جمالی نژاد گفت: مدیران جدید باید با انگیزه افزون تر و بدون بهانه تراشی کارها را پیش ببرند چرا که یقین داریم متولیان پیشین همه تلاش خود را بکار بستند و اکنون زمان استمرار کارها با تمرکز بر آینده است.

استاندار اصفهان درباره تفکیک معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تعیین سه معاون جدید گفت: شرایط استان و حجم مسائل مختلف آن این ضرورت را ایجاد کرد که حوزه ها تفکیک شوند تا فرآیند خدمت رسانی تسهیل شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های استان در بخش عمرانی نباید متوقف شود؛ افزود: در کنار توجه به حوزه عمرانی اکنون نیازمند ورود جدی و ملموس تر به موضوع آسیب های اجتماعی هستیم چرا که سیمای کلی اصفهان در این زمینه مطلوب نیست و باید برای عبور از آن وقت ویژه گذاشت.

جمالی نژاد به سوابق پیشین کاری خود در رصد خانه آسیب های اجتماعی کشور اشاره و بیان کرد: اصفهان در همه گزارش ها در وضعیت هشدار بوده است بنابراین در این حوزه نیازمند ریشه یابی، بازاندیشی، بازخوانی و بازآفرینی ساز و کارهای مدیریت اجتماعی استان هستیم.

جمالی نژاد با تعابیر رفیق شفیق، لایق، باکفایت و سخت کوش از تلاش های شبانه روزی سیدرضا مرتضوی استاندار پیشین قدردانی کرد.

وی خدمت در دولت شهید رییسی را توفیق کم نظیر عنوان کرد و گفت: با توجه به مسوولیت هایی که در دولت پیشین داشتم می توانم بگویم خدمت رسانی به مردم با کار جهادی پیش می‌رفت.

به گزارش ایرنا در این آیین با احکامی جداگانه از سوی استاندار اصفهان، علیرضا قاری قرآن به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، ایوب درویشی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی، اکبر صالحی به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، حسن سلیمی به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست، غلامرضا کیهان پور به عنوان مشاور استاندار در امور پیگیری های ویژه، سید جمال الدین صمصام شریعت به عنوان مشاور استاندار در امور معماری و شهرسازی و سیدعلی بهشت نژاد به عنوان مشاور استاندار معرفی شدند.

همچنین از تلاش های معاونان پیشین استانداری قدردانی شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تور مجازی باغ‌های انار شهرضا در ارمنستان رونمایی شد

احسان یارمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تور مجازی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ