پژوهشگاه علوم انسانیِ جهاددانشگاهی نیروی امریه می‌پذیرد


به گزارش گروه علمی ایرنا از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، این پژوهشگاه در نظر دارد جهت تأمین نیروی انسانی متخصص خود، از بین دانش آموختگان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، حسابداری، علوم اجتماعی، جغرافیا، برنامه ریزی شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات IT (کلیه گرایش‌ها) امریه سربازی جذب کند.

متقاضیان می‌توانند سوابق علمی و اجرایی خود را تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۳ به نشانی الکترونیکی info@ihssr.ir ارسال کنند.

پژوهشکده علوم‌انسانی و اجتماعی با عنایت به رسالت جهاد دانشگاهی طبق اساسنامه مصوب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در زمینه رفع نیازهای پژوهشی همچنین نیاز کشور به اجرای تحقیقات برنامه‌ریزی شده و هدفمند، معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد. مجوز اصولی پژوهشکده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همان سال اخذ و در سال ۱۳۸۱ مجوز قطعی پژوهشکده صادر شد. به دلیل افزایش کمی و کیفی فعالیت‌ها، هیئت امنای جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۸۶ با تبدیل پژوهشکده به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی موافقت کرد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با داشتن ۴ پژوهشکده، ۱۳ گروه پژوهشی و ۶ مرکز خدمات تخصصی و برخورداری از سرمایه های انسانی مجرب، در طول حیات علمی خود پژوهش های متنوعی را در حوزه های مختلف به انجام رسانده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

لایحه بودجه ۱۴۰۴ با هدف ایجاد رونق اقتصادی تهیه شده است

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به جزئیات …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ