اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره چمن ورزشگاه فولادشهر


به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که ظهر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: در پی انتشار تصاویر مربوط به آبیاری چمن ورزشگاه فولادشهر قبل از دیدار تیم های ذوب‌آهن مقابل گل‌گهر سیرجان، به اطلاع می رساند برای جلوگیری از صدمه دیدن لوله‌ها و اتصالات سیستم آبیاری مکانیزه تحت فشار هنگام اجرای پروژه «اورسیدینگ» چمن ورزشگاه، به شکل موقتی آبیاری آن بصورت دستی صورت گرفت.

ادامه این اطلاعیه حاکیست: سیستم آبرسانی چمن ورزشگاه فولادشهر مانند سایر عملیات عمرانی که سال‌ها بصورت سنتی انجام می‌شد همچون سایر پروژه‌های عمرانی این مجموعه به همت و تلاش پرسنل شریف شرکت و باشگاه ذوب‌آهن از صفر تا صد، روزآمد و طبق جدیدترین سامانه های روز جهان شده است.

در این اطلاعیه باشگاه ذوب آهن تاکید شده است: بدیهی است ورزشگاه بزرگ فولادشهر بعنوان یکی از معدود باشگاه های کشور که واجد همه شرایط و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیاست، در هفته‌های آتی آنگونه که در شان نام بلند خانواده پرافتخار ورزش ذوب‌آهن است، میزبان رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

به گزارش ایرنا، انتشار تصاویر مربوط به آبیاری دستی چمن ورزشگاه فولادشهر پیش از آغاز بازی و در بین ۲ نیمه تیم های ذوب آهن و گل‌گهر سیرجان با واکنش‌های منفی زیادی در فضای مجازی روبه‌رو شد.

این در حالسیت که به گفته مدیران باشگاه ذوب‌آهن، تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد ریال صرف به روزرسانی و مکانیزه شدن سیستم آبیاری این ورزشگاه شده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

معاون استاندار اصفهان: پروژه‌های انتقال آب به استان، امیدبخش است

به گزارش ایرنا، علیرضا قاری قرآن روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه معاونان جدید …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ