واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات استشهادی در تل آویو

به گزارش ایکنا به نقل از منابع فلسطینی، جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای، تأکید کردند که عملیات استشهادی قهرمانانه صبح امروز (یکشنبه) مقاومت در تل‌آویو که طی آن نظامیان اشغالگر از یگان اطلاعات نظامی 8200 با کامیون زیر گرفته شدند، پاسخی طبیعی به قتل‌عام‌ و جنایات نسل‌کشی اشغالگران در نوار غزه بوده است.

حماس در بیانیه‌ امروز خود این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و ادامه کشتارهای وحشیانه غیرنظامیان بی گناه به‌ ویژه در شمال نوار غزه، یعنی جایی که فجیع‌ترین عملیات پاکسازی قومی و کوچ اجباری در آن توسط این اشغالگران صورت می‌گیرد، دانست.

در بخشی از  بیانیه حماس آمده است: مردم دلاور فلسطین به مبارزه با ماشین کشتار و ترور صهیونیست‌ها ادامه می‌دهند و متعهد می‌شوند که راه مقاومت و رستگاری را تا شکست اراده دشمن فاشیست ادامه داده و او را به پرداخت بهای جنایاتش مجبور می‌سازند.

مقاومت اسلامی فلسطین در پایان از مجاهدت و قهرمانی مبارزان دلیر و جوانان انقلابی خود در همه جای سرزمین اشغالی قدردانی کرد و خواستار مقابله و درگیری بیشتر با سربازان اشغالگر و شهرک نشینان و نیز بالا بردن صدای مردم مظلوم این خطه در احقاق حق آزادی و حق تعیین سرنوشت خود به دست خود فلسطینیان و مردم غزه شد.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه تل‌آویو که نظامیان و افسران یگان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (۸۲۰۰) را هدف قرار داده، تبریک گفته و تصریح کرد: این عملیات پاسخی طبیعی به قتل عام دشمن صهیونیستی علیه ملت مقاوم و استوار ما بود که آخرین مورد آن نسل‌کشی در شمال نوار غزه است.

جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است: استواری و اراده ملت ما امروز در بهترین شکل خود با عملیات قهرمانانه تل آویو و تداوم مقاومت در کرانه باختری، غزه، جنوب لبنان، یمن و عراق مشهود است و باعث درد و رنج دشمن می‌شود. این اتفاق تأیید می‌کند که مقاومت همچنان ابتکار عمل را در دست دارد و همیشه آماده است تا ضربات دردناکی را به این رژیم غاصب وارد کند.

براساس آخرین خبرها در حمله به این مقر اسراییلی 7 نظامی صهیونیست کشته 50 نفر دیگر زخمی شدند که حال 10 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه تا شهادت 180 خبرنگار

به گزارش ایکنا، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌هایش در فلسطین، شمال نوار غزه را هدف …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ