کاهش شکایات سامانه ۱۹۵ در مقایسه با سال گذشته

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «سید محمد امامی» افزود: در مدت هفت ماه اول سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ شکایت رسیده است.

وی قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع‌آوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: بیشتر شکایت های ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی می‌شود اما چون رسیدگی به درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهره‌برداری از سایت و دکل مخابراتی است، فرآیند زمانبر می شود.

وی درباره دلیل زمانبر بودن فرایند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: ایجاد سایت و نصب دکل و بهره‌برداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط مانند شهرداری‌ها و دستگاه های دولتی است و در بسیاری از موارد ایجاد هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر می‌شود.


منبع

About nasimerooyesh

Check Also

نصب ۶ هزار دستگاه پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها توسط بانک ملی

به گزارش ایرنا از وزارت نفت، «کرامت ویس‌کرمی» مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امروز …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ