[ad_1]
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ صفیخانی اظهارداشت: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع «بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی» در۳ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن شد.
وی افزود: در طرح مذکور میزان پیامهای ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و ترهباری که نسبت بهنوبت خرید مشتری از آمار گلایهمندی کمتری برخوردار بوده در فرایند خدماترسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایهمندی آنها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدماترسانی به آنها بوده است.
جانشین معاون خدمات شهری و محیطزیست سازمان بازرسی، عنوان کرد: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت ۲۰۷ مورد، عملکرد کارگران تحت پوشش بهرهبرداران میادین و بازارها با ۱۹۹ پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با ۱۰۸ پیام در صدر درخواستهای شهروندان از میادین و بازارهای میوهوترهبار بوده است.
صفی خانی اعلام کرد: در بررسیهای انجام شده و بر اساس مقایسه گزارش سهماهه نخست امسال با ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ درخواستهای شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوهوترهبار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقا بخشیم.
جانشین معاون خدمات شهری و محیطزیست شهرداری، هدف از اجرای این طرح را بهبود حداکثری فعالیتها و حسن انجام امور در نحوه خدماترسانی مطلوب به شهروندان دانست و با اشاره به حجم گسترده خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای تابعه میوهوترهبار شهرداری تهران و مقایسه آن با تعداد پیامهای ثبت شده اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشاندهنده رضایتمندی بالای مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری تهران است، ولی رسیدگی به موضوعات، رفع گلایهمندیها و جلب رضایت حداکثری شهروندان مورد تأکید است.
منبع