یک شرکت اصفهانی برترین حامی حقوق مصرف‌کنندگان در ۲۳ سال گذشته بوده است


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین زاده قشمی روز چهارشنبه در سومین و چهارمین آیین تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان افزود: در زمان حاضر موفق‌ترین خدمات پس از فروش در کشور نیز توسط یکی از شرکت‌های اصفهانی ارائه می‌شود.

وی افزود: امسال شرکت‌هایی از این استان جزو سهمیه دریافت تندیس طلایی جایزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان قرار دارند.

دبیر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: اصفهان از این ظرفیت برخوردار است که شرکت های موفق در خدمات پس از فروش خود را بعنوان الگوی کشوری معرفی کند.
وی بیان کرد: حدود هفت شرکت برتر این استان قابلیت دریافت تندیس بلورین، زرین و گواهینامه‌های ملی را دارند.

دبیر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: طبق قوانین جایزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شرکتی که در سطح ملی بیش از ۱۲ بار تندیس طلایی را دریافت کند، قابلیت دریافت تندیس بلورین را خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اصفهان بعنوان یکی از استان‌های پایلوت و موفق در برگزاری همایش‌های استانی اهدای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در کشور است.

حسین زاده قشمی تصریح کرد: جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مردمی‌ترین جایزه وزارت صنعت معدن و تجارت است و شرکت‌ها بر مبنای شاخصه‌ها، معیارها و سنجه های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه شاخصه های این جایزه مورد تایید مصرف کنندگان است، ادامه داد: تولیدکنندگان برتر حتی یک پرونده تعزیراتی و در زمینه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش، یک شکایت مردمی هم ندارند.

دبیر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: کیفیت خدمات پس از فروش این تولیدکنندگان، قله‌های خدمت به مصرف‌کنندگان را فتح کرده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به ممیزی‌های سختگیرانه برای اعطای جایزه ملی گفت: شرکت‌هایی که گواهینامه حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کنند بصورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه بیشتر دریافت کنندگان گواهینامه استانی وارد مرحله ملی می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۴۵ شاخص و ۹ معیار شرکت‌ها در مرحله ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به آنها اهدا می‌شود.

حسین زاده قشمی گفت: یکی از مسائل اساسی ما در زمینه افزایش و تقویت کیفیت خدمات پس از فروش این است که به مخاطب، مشتری و مصرف کننده هم آموزش دهیم که خدمات پس از فروش چه شاخصه های دارد و باید با چه کیفیتی ارائه شود.

تجلیل از ۵۵ واحد حامی حقوق مصرف کنندگان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان نیز در این مراسم گفت: به پاس تجلیل از واحدهای برتر در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ۵۵ واحد منتخب مورد تجلیل قرار گرفتند.
شاهین آذری افزود: ۲۷ واحد از مجموع ۴۷ واحد متقاضی دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده در سال ۱۴۰۰ و ۲۸ واحد از مجموع ۵۲ واحد متقاضی حائز رتبه شناخته شدند که بر اساس آئین نامه انتخاب واحدهای برتر سازمان حمایت، برگزیده شدند.
آذری ادامه داد: این همایش در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با توجه به همه گیری ویروس کرونا برگزار نشد و امسال سومین و چهارمین همایش تجلیل از واحدهای منتخب با حضور فعالان اقتصادی، اصناف و مقامات کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سومین و چهارمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با حضور فعالان اقتصادی، اصناف و مسوولان کشوری و استانی در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ و حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری دارد و صنعتی‌ترین استان کشور به‌شمار می‌آید.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ایرنا – جام حذفی فوتبال

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، عصر چهارشنبه (۲۴ بهمن ۱۴۰۳ ) …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ