افق پیش‌روی تبلیغات بدون استفاده از فناوری‌های نوین قابل تصور نیست



تهران- ایرنا- معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر ضرورت همگامی صنعت تبلیغات با تحولات فناورانه، گفت: افق پیش‌روی تبلیغات بدون بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی چون پلتفرم‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و بلاک‌چین، قابل تصور نیست.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اجراهای دومین جشنواره ملی عودنوازی اعلام شد

تهران- ایرنا- برنامه اجراهای صحنه‌ای دومین جشنواره ملی عودنوازی قشم در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ