شنیدن درد دل‌های مردم به امر عادی روزمره تبدیل نشود



تهران- ایرنا- رئیس جمهور با هشدار نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، گفت: عملکرد این مرکز باید به گونه‌ای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواست‌های به حق و حل مشکلات‌شان امیدوار سازد و در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سه تکلیف بسیج در دانشگاه‌ها از زبان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش گروه علمی ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علیرضا رهایی در مراسم گرامیداشت هفته …