میادین میوه و تره بار تهران ارتباط مستقیمی با سفره مردم دارد

[ad_1]

 به گزارش ایرنا، ایوب فصاحت روز چهارشنبه در مراسم تجلیل و معارفه معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران افزود: سازمان مدیریت میادین با بیش از ۲۶۰ میدان و بازار تحت پوشش، مهمترین شبکه عرضه و توزیع مواد غذایی و محصولات کشاورزی پایتخت را در اختیار دارد و اقدامات این سازمان می‌تواند بر کل کشور تأثیر گذار باشد.

وی با تأکید بر لزوم حذف دلالان و واسطه‌های غیر ضرور به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، اظهار داشت: نگاه سیستمی به سازمان باید به شکلی طراحی شود که با استفاده از انباشت و ذخیره تجربه به صورت سیستمی، زمینه را برای رشد و تربیت مدیران متخصص و کارآمد فراهم کنیم؛ سرمایه انسانی، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه است و این سرمایه باید در خدمت رشد و تعالی سازمان به کار گرفته شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت قانون به عنوان یک واجب شرعی و الزام قانونی، پویایی و انعطاف در سیستم را امری ضروری دانست و اظهار کرد: اگر چه تضادها و تفاوت‌ها نیز می‌توانند باعث پویایی و تحول در سازمان ‌شوند اما برای رسیدن به اهداف و مأموریت‌های سازمانی و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان، باید به سمت تعامل و تفاهم حداکثری با سایر بخش‌ها حرکت کنیم.

فصاحت خاطرنشان کرد: در آستانه روزهای پایانی سال سطح خدمت رسانی به شهروندان افزایش خواهد یافت و تلاش داریم مردم اقلام شب عید را با بهترین کیفیت و قیمت در میادین میوه و تره بار خریداری کنند.

وی با اشاره به جانمایی ۹ غرفه میادین میوه و تره بار در هفت ایستگاه مترو تهران نیز گفت: در فاز اول این طرح کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، قند و شکر در روزهای آینده آغاز و در طرح فاز بعدی نیز میوه و سبزیجات در ایستگاه های مترو در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

در این مراسم داود داداشی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و صمد موسوی به عنوان مشاور این سازمان، منصوب شدند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۶۰ میدان و بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

[ad_2]
منبع

About nasimerooyesh

Check Also

سعید دزفولی‌نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه شد

[ad_1] به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، شینا انصاری در این …