ساری- ایرنا- کارشناس مسائل رسانه با بیان این که مازندران به طور پیوسته در جنگ رسانه است گفت: بنابرین به این مسئله مهم نباید به طور سطحی نگاه کرد، بلکه باید در ابعاد مختلف در خصوص طراحی، تدوین راهبرد، چارچوبها، تکنیک های کاربردی، نحوه عملیاتی کردن اهداف، استفاده حداکثر از توان رسانه با توجه به امکانات انتشار آنلاین به طور مستمر تصمیمگیری کرد.
منبع
مطلب پیشنهادی
دستکم ۲ هزار تن کالای اساسی در مازندران ذخیره سازی شد
ساری – ایرنا – سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تامین و ذخیره سازی یکهزار …