هویت امام رضایی مشهد نباید زیر نفوذ تبلیغات تجاری قرار گیرد



مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: تبلیغات نشان‌های تجاری و مجموعه‌های تفریحی در بسترهای مختلف اطلاع‌رسانی به ویژه صدا و سیما نباید به‌گونه‌ای باشد که هویت امام‌رضایی شهر مشهد زیر نفوذ و تحت الشعاع قرار گیرد.


منبع

About nasimerooyesh

Check Also

۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کالای بهاره مشهد خرید کردند + فیلم

مشهد- ایرنا- رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای …