گرانی کالاهای اساسی رکوردار بیشترین گلایه‌های مردم در سامانه ۱۲۴ سیستان و بلوچستان



زاهدان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار تماس تلفنی از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت  اداره کل صمت استان پاسخ داده شد که بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مطالعه جامع برای جلوگیری از هدر رفت منابع آبی سیستان و بلوچستان در اولویت جهاد کشاورزی است

زاهدان- ایرنا- معاون آب وخاک وزارت جهادکشاورزی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دراز مدت این …