همدان- ایرنا- به دنبال بازدید رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان از نحوه ارائه خدمات در میزخدمت اداره کل بیمه سلامت این استان، فریبرز نیاستی مدیر این مجموعه از ایجاد چهار تغییر در ساختار میز خدمت خبر داد و گفت: این اقدام موجب کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست ارباب رجوع، کاهش ۳۵ مراجعات و افزایش میزان رضایتمندی از عملکرد بیمه سلامت همدان شده است.
منبع
مطلب پیشنهادی
۲۵۰ غرفه در نمایشگاه بهاره همدان دایر است
همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی همدان گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و …