پُل زدن میان مردم و منتخبان/ نقش رسانه‌ها در مشارکت انتخاباتی



مشهد- ایرنا- فعالان رسانه ای در مشهد کارکرد رسانه در افزایش حضور مردم در انتخابات را بینابینی توصیف کرده و معتقدند تا زمانی که رسانه استقلال لازم و اعتماد مردم را در اختیار نداشته باشد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسانه را ناظر بر تمام اعمال و فعالیت‌های خود ندانند، نمی‌تواند نقش موثری در افزایش حضور پرشور مردم در انتخابات داشته باشد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کالای بهاره مشهد خرید کردند + فیلم

مشهد- ایرنا- رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای …