در نشست قرارگاه رسانهای ستاد مرکزی راهیان نور کشور مطرح شد؛
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاعپرس، جلسه قرارگاه رسانهای راهیان نور امروز (چهارشنبه) با حضور «جواد رمضاننژاد» رئیس بسیج رسانه ملی، سرهنگ پاسدار «روحالله محمدحسینزاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، «عباس اوتادی» و نمایندگان قرارگاههای راهیان نور آجا، فراجا و سپاه و بسیج با موضوع گزارش عملکرد راهیان نور جنوب ۱۴۰۲ و برنامههای راهیان نور غرب و شمال غرب برگزار شد.
در ابتدای این جلسه عباس اوتادی دبیر قرارگاه رسانهای راهیان نور کشور ضمن ارائه گزارش فعالیتهای این قرارگاه در راهیان نور جنوب و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازیدراز اظهار داشت: مدنظر است که هر کدام از خبرگزاریها معین یکی از یادمانها برای انتشار اخبار فعالیتهای انجام شده میشود.
وی افزود: امسال بیش از ۸۰ برنامه زنده تلویزیونی، بیش از ۵۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و ۸۰۰ خبر در خبرگزاریهای رسمی کشور در راهیان نور جنوب؛ و ۱۰ برنامه زنده و ۱۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و بیش از ۱۵۰ خبر مختص افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازی دراز منتشر شد.
در ادامه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روحالله محمدحسینزاده گفت: قرارگاه رسانهای راهیان نور در حوزه رسانه بالاترین مرجع تصمیمگیری پیرامون راهیان نور است و هر مصوبهای را که این قرارگاه مصوب کند، برای تمامی اجزای راهیان نور واجبالاجرا خواهد بود.
وی افزود: در راهیان نور جنوب سال گذشته بیش از ۳۰۰ خادم رسانهای بصورت مستمر فعالیت تخصصی داشتند.
سرهنگ محمدحسینزاده در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: مدنظر است تلویزیون اینترنتی راهیان نور در راهیان نور غرب و شمال غرب پایهگذاری شود.
در ادامه رمضاننژاد رئیس بسیج رسانه ملی درباره حمایت صدا و سیما از راهیان نور گفت: بیشترین حمایت و پای کار آمدن سازمان صدا و سیما در فعالیتهای فرهنگی در حوزه راهیان نور انجام میشود و این سازمان و بسیج رسانه ملی با تمام ظرفیتهای خود پای کار این عملیات فرهنگی بزرگ میآیند.
در پایان نیز دکتر نجفی رئیس ستاد رسانهای شورای عالی فضای مجازی درباره راهیان نور گفت: برند راهیان نور قداست دارد باید آنقدر در این فضا در راه برندسازی درست راهیان نور قدم برداریم تا راهیان نور را تبدیل به یک گفتمان کنیم.
انتهای پیام/ 112
منبع