[ad_1]
به گزارش ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، «امین کلاهدوزان» افزود: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالان زیستبوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخشهای خصوصی در تنظیمگری مطلوب این حوزه در کشور است.
وی گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.
تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریحکرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاهها و بسترها متفاوت باشد، زیرا نوع عملکرد آنها به نسبت سایر عرضهکنندگان و شرکتهای تجارت الکترونیکی متفاوت است.
تسهیلگری برای امور مردم
وی در ادامه با اشاره به تسهیلگری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیلگری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدلهای سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه میدهند.
کلاهدوزان تاکید کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیتهای کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که بهصورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.
منبع