۱۵۰ خدمت شهرداری اصفهان بصورت الکترونیکی ارائه می‌شود


به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید فردانی روز سه‌شنبه در نشست معرفی و رونمایی از برنامه موسوم به «اصفهان من + ۲۲۰» و درگاه الکترونیکی جدید شهرداری این کلانشهر افزود: غیر از ۱۵۰ خدمت شهروندی، ۱۴ زیرساخت، ۴۴ امکانات فنی و ۱۲ خدمت سازمانی نیز در قالب برنامه و درگاه مورد اشاره تعریف شده است.

وی اضافه کرد: برنامه مورد نظر، مخاطب‌محور است و قابلیت استفاده برای شهروندان، مسافران، گردشگران، ارباب‌ رجوع، پیمانکاران، کارکنان شهرداری و دیگر نهادها را دارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: خدماتی همچون گردشگری، رفاهی، فرهنگی و حمل و نقل عمومی در قالب برنامه «اصفهان من» به مخاطبان ارائه می‌شود.

فردانی با اشاره به اینکه نخستین بار در ایران، طرح هوشمندسازی مدیریت شهری بصورت یکپارچه توسط شهرداری اصفهان ارائه شده است، افزود: قرار است در ماه‌های آینده تعداد خدمات به ۲۲۰ مورد افزایش یابد و دلیل نامگذاری آن نیز همین است.

دستیار ویژه شهردار اصفهان در امور هوشمندسازی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در باره امنیت شبکه این برنامه‌ها گفت: کوشیده‌ایم بیشترین میزان امنیت در این برنامه ها لحاظ شود تا مشکلی پیش نیاید البته امنیت، نسبی است.

فردانی با اشاره به اینکه مردم خواهان خدمات سریع اینترنتی و مجازی هستند، تصریح کرد: این امر به کاهش تردد در شهر و آلودگی هوا می انجامد و شهروندان از زمان خود بهتر بهره خواهند برد.

وی اظهار داشت: پیش از اطلاع‌رسانی گسترده در باره این برنامه‌ها، بالغ بر هفت هزار نفر از آنها استفاده آغاز کردند و این نشانگر علاقه مخاطبان به چنین سامانه‌هایی است.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اصفهان بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۵ منطقه شهرداری دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

پیکار هندبالیست‌های سپاهان برای تصاحب صدر ‌جدول در کازرون

به گزارش ایرنا، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز(سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ در چارچوب …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ