به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود امیری روز چهارشنبه در جلسه تبیین ضوابط و مقررات طرح هادی و ارائه خدمات فنی و مهندسی آذربایجانغربی اظهار کرد: مدت زمان پاسخ به استعلام در میانگین کشوری هفت روز است که خوشبختانه آذربایجان غربی توانسته این مدت زمان را در پنج روز مدیریت کند.
وی ادامه داد: کار تیمی و کارشناسی فنی و مهندسی نیاز به جزییات بیشتری دارد و از این رو علاوه بر سرعت، شاخص کیفیت نیز یکی از مصدرهای مهم کار در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
امیری با تاکید بر لزوم صیانت از ضوابط طرح های هادی روستایی افزود: پاسخ دهی به موقع و با کیفیت به استعلام های رسیده در ضوابط طرح هادی از جمله رکن های اصلی در تراز بنیاد مسکن است که عمل به آن نشان از حرفه ای بودن تیم مهندسی است.
وی اضافه کرد: سامانه پنجره واحد زمین و سامانه راهبر از جمله سامانه های بهروز فنی و مهندسی است که در کالبد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش اساسی دارد بنابراین کارکنان و مهندسان این مجموعه باید همیشه در انجام امور این سیستم بهروز باشند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم همگرایی همکاران بنیاد در خدمت به مردم اظهار کرد: قالب بنیاد مسکن خدمت به مسکن محرومین و مقاوم سازی خانه های روستایی است و از این رو همکاران باید در خدمت به روستاییان جهادی عمل کنند.
علیرضا مقدم افزود: میانگین اجرای طرح هادی در آذربایجان غربی به ۵۱ درصد رسیده است و این نشان از خدمات ارزنده مهندسین بنیاد مسکن در روستاها است.
به گزارش ایرنا، جلسه تبیین ضوابط و مقررات طرح هادی و ارائه خدمات فنی و مهندسی با استقبال کارکنان معاونت عمران روستایی و مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی عصر امروز در مدت هشت ساعت در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
منبع