دانشگاه خلیج فارس دوره آموزشی “ارتباطات و روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی” برگزار کرد


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس مدیر توسعه کسب و کار راه کار در این دوره آموزشی با تأکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در مدیریت اعتبار و شهرت برند سازمان‌ها گفت: مدیریت اعتبار و شهرت برند سازمان‌ها در دست روابط عمومی است.

رضا جمیلی افزود: سه عنصر کلیدی که مدیران روابط عمومی باید بر آنها تمرکز داشته باشند شامل استراتژی، خلاقیت و اخلاق است.

هدف از برگزاری این دوره، تجهیز کارشناسان روابط عمومی و مدیران سازمان‌ها به دانش و مهارت‌های نوین در زمینه بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی است.

در این دوره آموزشی، مباحث متنوعی از جمله تأثیر هوش مصنوعی بر فرآیندهای ارتباطی، راهکارهای بهبود عملکرد روابط عمومی با استفاده از ابزارهای دیجیتال، و اهمیت داده‌ها در تصمیم‌گیری‌های ارتباطی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فیلم | تشریح برنامه های اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ماه مبارک رمضان

بوشهر – ایرنا -حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان …