به گزارش گروه جامعه دفاعپرس، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در مراسمی ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالی رتبه کشوری، تأثیرگذاران و اصحاب رسانه، از برند جدید خود رونمایی کرد.
«همراه اول» با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماهها برنامه ریزی و بررسیهای دقیق، این تغییر راهبردی را بهعنوان نمادی از تحول استراتژیک خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.
جهانی متصلتر، ارتباطاتی بیمرز
در دنیای پیچیده امروز، انسانها همواره در جست و جوی راههایی نوین برای برقراری ارتباطی عمیق تر، تجربهای گستردهتر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره هستند. این نیاز، اشتیاقی را برای حضور در جهانی یکپارچه و پویا ایجاد میکند؛ جهانی که دیگر مرزهای مکان و زمان نمیتواند آن را محدود کند.
در میان تمامی فناوری ها، ارتباطات نقشی محوری دارد؛ پلی که انسانها را به هم نزدیکتر کرده، بستر تبادل ایدهها را فراهم میسازد و دریچهای به دنیایی گشوده است که در آن، همه چیز و همه کس به هم متصل هستند.
تحولی در برند، تعهدی به آینده
همراه اول، با تکیه بر سابقهای درخشان در صنعت ارتباطات و الهام از نیازهای متنوع جامعه، گام در مسیری تازه نهاده است. جوهره این تحول، «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطاتی بی حد و مرز» است.
باوری که فناوری را نه صرفا به عنوان ابزاری برای ارتباط، بلکه بستری برای ساختن جهانی یکپارچه و متصل میداند؛ جهانی که در آن، همگان در تجربهای مشترک سهیم هستند.
هویت بصری جدید؛ بازتابی از یک رویکرد نوین
هویت بصری جدید همراه اول در عین مدرن بودن جسورانه نیز هست و بازتابی از یک تحول بنیادین است. رنگها و نشان تجاری تازه، پیام آور جهانی فراگیر و پویا هستند؛ دنیایی که ارتباطات مدرن، انسجام و همگرایی را در آن معنا میبخشد.
شعار «هیچکس تنها نیست» به دلیل قدرت مفهومی و تأثیرگذاری عمیق آن در جامعه، حفظ شد و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند باقی ماند که نشان دهنده تعهد همراه اول به ایجاد ارتباطی معنادار و فراگیر است.
در اصلاحات کلی برند اپراتور اول تلفن همراه کشور، مرز دنیای آفلاین و آنلاین به طور کامل از بین رفته است. همراه اول با انجام اصلاحات اساسی، وارد دنیای Immersive (فراگیر) شده است. این اصطلاح که در زبان فارسی به «فراگیری» ترجمه میشود، بیانگر رویکردی نوین در ارائه خدمات و تجربههای کاربری است که در آن، فناوری به عنوان بستری برای ایجاد جهانی یکپارچه و متصل عمل میکند.
در طراحی لوگوی جدید نیز، المانهایی با قابلیت تشخیص بالا گنجانده شده است. این طراحی به گونهای است که مردم با دیدن این لوگو، همراه اول را به خاطر میآورند. این المانها حس ورود به یک دروازه جدید رو به آینده را در مخاطبان ایجاد میکند و نشان دهنده تحول و پیشرفت برند است.
در ادامه هویت بصری جدید همراه اول به سمت تک رنگ شدن حرکت کرده است. رنگ به کار رفته در این هویت جدید، از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفتهاند. رنگ آبی که از آسمان الهام گرفته شده، حس احاطه شدن و اعتماد را القا میکند.
نگارش فارسی لوگو نیز دستخوش تغییراتی شده است. در لوگوی جدید، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفتهاند و هماهنگی کامل بین آنها برقرار شده است. فونت استفاده شده در لوگو، به صورت اختصاصی برای همراه اول طراحی شده و نشان دهنده هویت منحصربهفرد و پیشرو این برند است.
بازسازی برند همراه اول فراتر از تغییرات ظاهری، نمادی از تعهد این اپراتور به ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار، نوآوریهای دیجیتال و بهبود تجربه کاربری است. این تغییر، بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت کسب و کار، مأموریت و ارزشهای شرکت بوده و در راستای تقویت جایگاه برند در بازار ارتباطات، تأکید بر نوآوری، کیفیت و مسوولیت پذیری اجتماعی انجام شده است.
حرکتی جامع در راستای تحول
نمادهای جدید هویت بصری این برند با محوریت اعتماد، پویایی، نوآوری و تعهد به پیشرفت در عرصه فناوری خلق شدهاند؛ علاوه بر این، رویکرد جدید همراه اول در حوزه ارتباطات مبتنی بر شفافیت، تعامل مؤثر و پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ذینفعان است.
رونمایی از هویت بصری جدید، آغاز فصلی نو در تاریخ همراه اول است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکان، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر، گامی بلند به سوی آیندهای روشنتر و موفقتر برای تمامی ذینفعان خواهد بود.
انتهای پیام/
منبع