چهل و دو ویژگی روابط عمومی هوشمند

تهران- ایرنا- روابط عمومی هوشمند، رویکردی نوین در حوزه روابط عمومی است که با بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال و همین‌طور هوش مصنوعی، به دنبال ایجاد ارتباطی مؤثر و هدفمند با مخاطبان است. در این رویکرد، استفاده از داده‌ها و تحلیل آن‌ها برای شناخت بهتر مخاطبان، شخصی‌سازی پیام‌ها و محتوا، و اندازه‌گیری دقیق نتایج، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

حمله هکرها به گوشی‌های هوشمند؛ چطور قربانی نشویم؟

تهران- ایرنا- «فرهاد خانلری» معتقد است که عمده حملات هک گوشی از طریق فیشینگ انجام …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ