به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاریزاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به اختلاف سطح قیمت محصولات در میادین و بازارهای میوه و ترهبار نسبت به سطح شهر و از همه مهمتر راه اندازی زنجیره تأمین برخی از محصولات در سازمان مدیریت میادین و همچنین دسترسی راحت شهروندان به این محصولات طبق گزارش بانک مرکزی در سال گذشته ۱۵ همت در جیب پایتختنشینان ذخیره شد.
وی افزود: به جرأت میتوان گفت اجرای طرح- زنجیره تأمین در سازمان مدیریت میادین یکی از بزرگترین موفقیتهای این دوره مدیریت شهری است که باعث شد تا هم سفره شهروندان تهرانی رنگینتر و هم دسترسی آنها به محصولات غذایی ساده و ارزانتر از قیمت سطح شهر شود.
بختیاری زاده ادامه داد: همچنین سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار به دلیل تلاش در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای تعالی سازمانی از سوی شهردار تهران تقدیر شد.
وی با اشاره به تأثیر رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در کاهش هزینههای شهروندان در تأمین مواد غذایی طبق گزارش بانک مرکزی بیان کرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی که به صورت هفتگی از تفاوت قیمت کالاها و حجم عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار و سطح شهر در سال ۱۴۰۳ میزان تخفیفی که بر روی محصولات قابل عرضه در میادین و بازارهای شهر تهران به شهروندان ارائه شده؛ نزدیک به ۱۵ همت در جیب شهروندان تهرانی ذخیره شده است. به عبارتی این روند قدرت خرید مردم بالا رفته و سفرههایشان رنگینتر شده است.
منبع